0
0,00 zł

Jak kupować

Witamy na platformie sprzedażowej Sembella.
 

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami jak złożyć zamówienie.

Pamiętaj, że ceny widniejące na przy produktach są cenami zalecanymi przez Producenta. Ostateczną wartość zamówienia uzyskasz wybierając sklep określonego Dystrybutora i kalkulując wartość koszyka według jego cennika.

 

Oto cztery proste kroki, dzięki którym dokonasz u nas udanych zakupów:

 

Krok 1: Wybór dystrybutora i skalkulowanie ceny

Wybierz produkty, które chcesz kupić, używając przycisku „Dodaj do koszyka”.

Następnie kliknij przycisk „Wybierz sklep i skalkuluj cenę” – koniecznie zwróć uwagę na to, jaką ofertę cenową proponuje wybrany przez Ciebie sklep.
W zależności od tego jaki sklep wybierzesz, ceny w Twoim koszyku mogą ulec zmianie! Proponujemy sprawdzić oferty różnych sklepów i wybrać tą najkorzystniejszą dla siebie. Wybrany salon jest też miejscem odbioru osobistego, jeżeli zdecydujesz się na tę formę dostawy.

 

Krok 2: Wybór sposobu dostawy

Wybierz sposób dostawy – przesyłkę na podany przez Ciebie adres lub odbiór osobisty w wybranym salonie.

Dostawa na podany przez Ciebie adres (opcjonalnie z usługą wniesienia lub bez). W tym przypadku koszt dostawy oraz usługi wniesienia zależy od ilości, wielkości i wagi zamówionych towarów.

Odbiór osobisty we wskazanym przez Ciebie salonie. Ten sposób dostawy jest darmowy.
 

Krok 3: Uzupełnienie danych


Podaj dane potrzebne do realizacji zamówienia – zaloguj się lub zarejestruj albo złóż zamówienie bez rejestracji. Wypełnij poprawnie wszystkie pola. Na tym etapie możesz zamówić fakturę VAT.

 

Krok 4: Metoda płatności


Wybierz sposób płatności

  • Przez system płatności internetowych Przelewy24 , który umożliwia dokonanie każdego typu przelewu.
  • Przy odbiorze w wybranym sklepie. W tym przypadku nie wymagamy dokonania żadnej przedpłaty.

W przypadku zwrotu produktu lub jego reklamacji, zaloguj się na swoje konto i wyślij wiadomość wchodząc w odpowiednią zakładkę w szczegółach zamówienia. Pamiętaj o załączeniu skanu paragonu lub faktury.

Jeśli nie posiadasz konta możesz wysłać taką wiadomość korzystając z Formularza kontaktowego wybierając jako temat wiadomości „Zwrot towaru” lub „Reklamacja”.

Pamiętaj, aby jako adresata wiadomości wybrać Dystrybutora, u którego złożono zamówienie.

 
Dziękujemy za zakupy na platformie sprzedażowej Sembella!